Αυτό θα πει Ανοιχτό Πανεπιστήμιο

Εδώ και ενάμιση χρόνο περίπου έχω ξεκινήσει το μεταπτυχιακό μου με το Open University (www.open.ac.uk) από το οποίο είμαι super ικανοποιημένη. Εξυπηρέτηση, ποιότητα σπουδών, υποστήριξη, βιβλιοθήκη. Όλα πάρα πολύ καλά. Να ταν και λίγο πιο φτηνό θα ταν καλύτερα, αλλά δεν τα χω μετανιώσει τα λεφτά που έχω δώσει μέχρι τώρα. Και όχι μόνο αυτό αλλά τώρα που έχω κάνει και μια παύση στο πτυχίο για ξεκούραση μου λείπει κιόλας αυτή η αίσθηση ότι μαθαίνω καινούρια πράγματα με σωστό τρόπο, ότι αναπτύσσομαι. Αυτό που με εντυπωσίασε για την ανοιχτοσύνη του πανεπιστημίου αυτού ήταν ένα αρθράκι που διάβασα στο περιοδικό που μου στέλνουν κάθε τόσο. Σύμφωνα με το άρθρο λοιπόν το πανεπιστήμιο συνεργάζεται με μια από τις μεγαλύτερες αλυσίδες super market της Αγγλίας (Tesco) έτσι ώστε οι πελάτες – ποιος δεν ψωνίζει από super market συνεχώς; – να μαζεύει πόντους που και να κερδίζει vouchers για μαθήματα του Ανοιχτού Πανεπιστημίου. (www.open.ac.uk/new/clubcarddeals)Δεν ξέρω πόσο ανοιχτό είναι το ελληνικό ανοιχτό, αλλά εγώ είμαι ζωντανή διαφήμιση του Open της Αγγλίας και θα ήμουν περήφανη να δουλεύω γι αυτό

85 Σχόλια to “Αυτό θα πει Ανοιχτό Πανεπιστήμιο”

  1. Τελικά ότι πληρώνεις παίρνεις. Εγώ κληρώθηκα για μάστερ στο ελληνικό ανοιχτό πανεπιστήμιο και φοβήθηκα να γραφτώ μη χάσω άδικα τα χρήματά μου. Όσο για το μάστερ που έκανα στην Αγγλία και εγώ μόνο καλά λόγια έχω να πω.

  2. Εχεις απόλυτο δίκιο για το O.U. Είναι καταπληκτική η δουλειά που κάνουν. Και επειδή έχω δοκιμάσει και τα δύο, το ΟU και το ΕΑΠ, μπορω με βεβαιότητα να πω: Καμμία σχέση. Το Ελληνικό βέβαια, θα ήθελε να μοιάσει στο OU και νομίζω ότι με τέτοια όνειρα ξεκίνησε. Αλλά έμειναν όνειρα. Μακάρι κάποτε να πάει καλύτερα. Απο την άλλη σκέφτομαι ότι καλό είναι που υπάρχει έστω και έτσι, απο το να μην υπήρχε καθόλου.
    Οφείλω πάντως να πω οτι η συνεργασία μου με τους καθηγητές και η διάθεσή τους να βοηθήσουν ήταν εξαιρετική.
    Καλή συνέχεια!

  3. Έι! Τι καλό blog είναι αυτό; Soduck, σε ονομάζω Best Greek Search Engine of the year 2007! (Όλο τέλεια sites ανακαλύπτει αυτό το κορίτσι… :) ). Από τη μικρή μου εμπειρία στο ΕΑΠ και την πρώτη ενότητα της Πληροφορικής, έχω να πω μόνο καλά λόγια για τον υπεύθυνο καθηγητή μας, ο οποίος, παρά τις αντιξοότητες, είχε την καλή διάθεση και την επιμονή να μας βοηθήσει όσο γινόταν περισσότερο. Αντιξοότητες λέγοντας, εννοώ τους 3 τόμους που εκδώθηκαν εν έτει 1997 (!). Προσωπικοί λόγοι με άφησαν μακρυά από το ΕΑΠ κι έτσι είμαι τώρα στο OU κι εγώ, όπως κι εσύ, και περιμένω να ξεκινήσω το Σεπτέμβρη. Έχω δει το διδακτικό υλικό και είμαι ενθουσιασμένη. Το OU βρίσκεται 4ο στην κατάταξη των καλύτερων βρεταννικών πανεπιστημιακών ιδρυμάτων και όχι άδικα. Οι προσπάθειές του να κάνει πραγματικότητα τις εκπαιδευτικές αξιώσεις, όχι μόνο των Βρετανών αλλά όλων των σπουδαστών παγκοσμίως, είναι αξιοθαύμαστες. Τελευταία μάλιστα, έχει αναρτήσει ενότητες μαθημάτων τις οποίες μπορεί κανείς να παρακολουθήσει δωρεάν. Καλή συνέχεια Carpediem!

  4. hello! and wellcome!

    ggk δεν ξέρω αν είναι καλό να πούμε τι ωραία που είναι έξω και τι άσχημα εδώ. Η αλήθεια είναι ότι και οι δικές μου εμπειρίες κάπως έτσι είναι στη σύγκριση, αλλά δε θέλω να αδικώ μερικές εξαιρέσεις καθηγητών – μετρημένων – που ήταν πραγματικά αποτελεσματικοί και νοιάζονταν για παραγωγική ακαδημαϊκή δουλειά. Κι εκείνοι βέβαια υποφέρουν στο ελληνικό πανεπιστήμιο – Παπει και Ανοιχτό είναι όσοι ξέρω-. Πάντως δε θα θελα να δουλέψω στα ελληνικά πανεπιστήμια αν και θα ήταν ο ιδανικός τόπος εργασίας γι αυτό που θέλω να κάνω.

    Soduck ήσουν τυχερή με τους καθηγητές γιατί έχω ακούσει και μερικές περιπτώσεις πολύ άσχημες. Αυτό πάντως που δε μου αρέσει ανάμεσα στη συνεργασία των δύο πανεπιστημίων – και από όσο έχω ακούσει δεν το εκτιμούν και οι Άγγλοι – είναι ότι μερικά μαθήματα έχουν αντιγραφεί με κακό τρόπο.

    Bezalel ευχαριστώ!!!!
    Θα περάσω να δω και το δικό σου με την ευκαιρία! Εκτός από το OpenLearn υπάρχει και κάτι άλλο δωρεάν και δεν το έχω πάρει χαμπάρι; Το δικό μου τελευταίο μάθημα για το master αρχίζει το Φλεβάρη και τελειώνει τον Ιούλη….

  5. Μεγάλο θέμα άνοιξες ρε συ carpediem, πολύ μεγάλο!
    Μερικές φορές σκέφτομαι απλώς να διαγραφώ απο το ΕΑΠ, να γραφτώ στο ΟU και να τελειώνει.

    Απ’την άλλη λυπάμαι να αφήσω στη μέση κάτι που έχω ξεκινήσει με τόση όρεξη και κουράγιο…

    Πάντως πράγματα που συμβάινουν στο ΕΑΠ μόνο στην Ελλάδα θα μπορούσαν να συμβούν…

    Δίκες για τη διαφάνεια των διδάκτρων, παράπονα, απαιτήσεις…
    και πως να “σταθείς” και να μιλήσεις, να συννενοηθείς, όταν έχεις συμφοιτητές οι οποίοι σου λένε :
    “Αυτό είναι το ΕΑΠ και αμα σου αρέσει! Γνώριζες πριν γραφτείς”

    Αθάνατη ελληνική κακομοιριά…..

    :)

  6. Κορίτσια, χαίρομαι που βρεθήκαμε 4 φοιτήτριες Ανοιχτού εδώ (και μάλιστα σε ανοιχτό διάλογο). Κάποιος να συντονίσει το πάνελ παρακαλώ!!! :) luccia πόσο καιρό είσαι στο ΕΑΠ και σε ποια σχολή, αν δε γίνομαι αδιάκριτη;
    Carpediem, δε θα σου πω ότι το Free είναι περιοδικό και το πουλάνε στα περίπτερα… :) Φυσικά και υπάρχουν αρκετά free learning resources. Το μεγαλύτερο μέρος βρίσκεται στα αγγλικά. Απ’ όσο ξέρω, το MIT έχει κι αυτό Open Courseware (http://ocw.mit.edu/index.html).

  7. @bezalel:
    Είδες, είμαστε πολλοί! :)
    Εγώ είμαι στο πρόγραμμα του ΕΛΠ εδώ και 2 χρονια και υπολογιζω να τελειώσω σε 3 χρονια περίπου.
    Οι υπόλοιποι?

  8. νομίζω luccia πως η προσπάθειά σου μέχρι στιγμής αξίζει να μην το αφήσες στη μέση. είναι μάλλον κρίμα. η αθάνατη ελληνική κακομοιριά είναι υπεράνω όλων και το χειρότερο είναι ότι το καλύτερο που έχω να σου πω είναι ότι κανε την προσπάθειά σου και go on χωρίς να ασχολείσαι με τα υπόλοιπα (αν και διαφωνώ, αλλά νομίζω αυτό θα έκανα τελικά).

    dear bezalel ναι ξέρω, η ερώτηση πήγαινε για το ou αν έχει κι άλλα free courses….

  9. To αγγλικό σύστημα εκπαίδευσης (στα πανεπιστήμια) είναι από τα καλύτερα και το πιο σημαντικό είναι προσβάσιμο σε όλους. Ειδικά το Open που έχει αποδειχθεί από τα καλύτερα του είδους παγκοσμίως. Καλή συνέχεια!

  10. Ευχαριστώ Urban Tulip. Δεν έχω μεγάλη εμπειρία από το αγγλικό σύστημα εκπαίδευσης, αλλά στεναχωριέμαι πολύ που η δική μας μένει τόσο πίσω. Καθώς επίσης στεναχωριέμαι πολύ όταν ακούω και τις στερεοτυπικές απόψεις όπως: γιατί είναι των άγγλων το καλύτερο, αφού οι έλληνες διαπρέπουν, τα άλλα συστήματα μαθαίνουν στα παιδιά λιγότερα κλπ κλπ.
    Γενικά υπάρχει πολύ προχειρότητα στο δημόσιο και ιδιωτικό λόγο.

  11. Είχαμε μια συζήτηση με τη Soduck παλιότερα, για τους Ρόμα και πως στη φυλή τους δεν υπήρξε ποτέ ούτε ένα περιστατικό αλλεργίας… (καλά τα λέω Soduck;). Συνειρμικά, συμπεραίνει κανείς ότι οι ελλειπείς συνθήκες διαβίωσης και υγιεινής βοήθησαν τον οργανισμό τους να υιοθετήσει τις άμυνες που χρειάζεται απέναντι στις προσβολές μικροβίων.

    Την ίδια εικόνα έχω και για τους Έλληνες και τον έρημο τον τομέα της εκπαίδευσης. Έχουν ίσως αναπτύξει τόσο πολύ την κριτική τους σκέψη ώστε, δικαιωματικά, μπορεί να μιλήσει κανείς για πνευματική ανωτερότητα. Στη σημερινή ελληνική πραγματικότητα του ελλείματος ουσιαστικής παιδείας, καλούνται οι Έλληνες να φροντίσουν οι ίδιοι, ατομικά, για την πνευματική και ηθική τους αγωγή. Υιοθετούν τις δικές τους “άμυνες” απέναντι σε ένα εκπαιδευτικό σύστημα ελλειπές, που δε δίνει καμιά εγγύηση για την εξασφάλιση της επαγγελματικής τους ζωής.

  12. Καλημέρα bezalel!
    Η προσωπική μου εμπειρία στο θέμα, όπως βίωσα την εκπαίδευση εδώ και στο εξωτερικά (από απόσταση) είναι τελείως διαφορετική. Με την εκπαίδευση που έλαβα εδώ, τόσο στην υποχρεωτική όσο και στην πανεπιστημιακή το μόνο που δεν ένιωσα να αναπτύσσεται είναι η κριτική μου σκέψη. Από τότε που μπήκα στην εφηβεία είχα καταλάβει ότι βρίσκεται σε εμβρυακό στάδιο, λόγω των ανησυχιών της ηλικίας. Και η αλήθεια είναι ότι δουλεύοντας με το ou έχω πλέον πραγματικά κριτική σκέψη, έχω μάθει να αμφισβητώ, να ρωτάω, να μη δέχομαι άκριτα, να ελέγχω την αξιοπιστία. Αυτό έγινε γιατί μέσα από την εκπαιδευτική διαδικασία που ακολούθησα μας έβαζαν να ρωτάμε, να αμφισβητούμε, να ελέγχουμε και να σχολιάζουμε. Στη σχολική και πανεπιστημιακή ζωή μου δε θυμάμαι κάτι τέτοιο. Αυτό που μάθαινα ήταν να ακούω το δάσκαλό μου.

  13. Καλημέρα σας,
    τυχαία διάβασα τα σχόλια σας για τα ανοιχτά πανεπιστήμια και τα βρήκα πολύ χρήσιμα τώρα που σκέφτομαι να επιλέξω κάποιο. Αν και 2 μήνες μετά, μήπως μπορώ να μαθω από εσας, ένα MBA πόσο περίπου στοιχίζει στο ΟU?

  14. geia sou xanthie! to mba sto ou eksartatai apo to thema pou epilegeis. ego pou kano education me ta mathimata pou exo epileksei tha mou stoixisei sinolika giro sta 4.000 euro. to kalo einai oti ta plirono me doseis otan den exo na ta doso ola mazi kai to sistima einai poli euelikto.
    mpes edo http://www3.open.ac.uk/courses/bin/p12.dll?A02 kai dialekse subject area. tha deis oti se kathe mathima exei kai tin timi tou, opote mporeis na upologiseis to kostos.
    kali arxi!

  15. Καλημέρα carpediem,
    σε ευχαριστώ για τη βοήθεια! Φοβάμαι πως το ΜΒΑ που θέλω εγώ στοιχίζει περίπου 9,000 λίρες!!! Όπως είπες έξαρτάται από το θέμα! Λέω να το προσπαθήσω όμως!

    να σε ρωτήσω και κάτι άλλο: παλαιότερα θέματα που δεν βρίσκονται στα recent post πως μπορώ να τα βρίσκω?

    σε ευχαριστώ πολύ!

  16. geia sou xanthie!
    exeis treis tropous (sxedon se ola ta blogs) :
    a. stin pano deksia gonia exei ena search, opote vazeis ti leksi pou psaxneis
    b. sti deksia pleura akrivos kato apo ta resent posts einai to to ennoo pou fainontai oi katigories ton post
    g.mporeis na kaneis kai periigisi ana mina

  17. Αν και σου γραφω λιγο καθυστερημενα,απο τοτε που δημοσιευτηκε αυτη η εγγραφη,μηπως θα μπορουσες να μου δωσεις πληροφοριες σχετικα με το τροπο πληρωμης στο OPEN UNIVERSITY UK,και ποσο βολικες ειναι οι δοσεις.Περισσοτερες λεπτομερειες θα ηθελα δηλαδη,σχετικα με τις δοσεις..
    Επειδη και εγω εχω ενθουσιαστει με το πανεπιστημιο αυτο,και ενδιαφερομαι να γραφτω συντομα και εισαι απο τις λιγες που μαθαινω οτι σπουδαζουν επισης στο open.
    Θα σου ημουν ευγνωμων,αν μου εδινες πληροφοριες..

    Αννα

  18. geia sou anna!
    duo dinatotites exeis sti diathesi sou. eite plironeis olo to poso ti mera pou arxizei to mathima, eite plironeis me doseis, meso pistotikis me ena xamilo epitokio, meso tou eidikou tameiou pou legetai OUSBA. tha vreis plirofories gia auto mesa sto site tou OU. episis na tous zitiseis na sou steiloun kapoio prospectus thimamai oti sinithos stelnoun kai tous tropous pliromis. emena me exoun volepsei oi doseis kathos ektos apo to proto mathima den katafera pote na mazepso ola ta lefta. ase pou an kapoia stigmi exeis mazepsei mporeis na ta prostheseis sto logariasmo sou otan esi theleis kai etsi na glitoseis apo osous tokous mporeis.

  19. Σ’ευχαριστω πολυ για τις πληροφοριες! :) Κατι τελευταιο ηθελα να σε ρωτησω..
    Οταν πληρωνεις ενα course με δοσεις,πρεπει να το ξεπληρωσεις ολο σε ενα συγκεκριμενο χρονικο διαστημα, για να προχωρησεις στο επομενο course?

  20. i pliromi ksekinaei molis arxizei to course kai teleionei i telutaia dosi molis teleioseis to course, stin praksi omos opos to xo dei den vgainei akrivos etsi giati oi protes doseis argoun na pesoun stin karta kai oi teleutaies menoun mexri kai afou teleioseis to mathima toulaxiston duo mines, alla to teliko poso einai to idio. to epomeno course to pairneis opote thes den exei simasia, apla tha xreothei o logariasmos sou kai me to epomeno.
    kali arxi euxomai kai kales epiloges sta mathimata.
    an xreiasteis kati edo eimai!

  21. Σ’ευχαριστω παρα πολυ για ολα..:)

  22. Α,ξεχασα να σε ρωτησω και κατι σημαντικο..
    Μηπως ξερεις τι γινεται με την αναγνωριση πτυχιων και μεταπτυχιακων(στη δικη σου περιπτωση) του Open University UK,απο το Δοαταπ?
    Εγω ρωτησα στο Δοαταπ και μου ειπαν οτι θεωρειται ισοτιμο του δικου μας ΕΑΠ.
    Ομως επειδη ενδιαφερομαι για το τμημαμ ψυχολογιας,και ειναι λιγο μπλεγμενα τα πραγματα με αδεια ασκησης κτλ,ρωτησα
    στο Συλλογο Ψυχολογων και μου ειπαν οτι μπορει να θεωρειται ισοτιμο,αλλα επειδη δεν υπαρχει ψυχολογια στο ΕΑΠ δεν υπαρχει αντιστοιχια.
    Εσυ συναντησες καποιο παρομοιο θεμα?
    Εν τω μεταξυ μου φαινεται λιγο παραλογο αυτο που μου ειπαν,γιατι μπορει να μην εχει ψυχολογια στο ΕΑΠ,ομως το ΕΑΠ θεωρειται ισοτιμο με τα συμβατικα Αει(οπου εκει υπαρχει τμημα ψυχολογιας).

  23. na sou po tin alithia einai ena thema pou den to exo psaksei idiaitera giati den einai auto pou kinigao
    apo oso ksero ta metaptixiaka anagnorizontai poli eukola
    ta proptixiaka exoun mia diadikasia
    i antistixia tora einai allo thema
    mporei na pareis tin anagnorisi alla oxi kai tin antistixia
    ego den exo provlima giati kai na min paro tin antistixia mporo na askiso to epaggelma mou
    an omos theleis na gineis psoxologos nomizo oti xreiazesai adeia askiseos epaggelmatos kai ara prepei na deis an to ptixio sou tha anagnorizetai apo ekei.
    an thes na matheis perissotera ta paidia apo to http://www.ousba.gr kseroun oles tis teleutaies ekselikseis!

  24. Σ’ευχαριστω και παλι..για την απαντηση σου :).
    Το site που μου γραφεις,εχει και Ελληνες Φοιτητες? Δηλαδη γνωριζουν τα ελληνικα δεδομενα?
    Το ξερω οτι το τμημα ψυχολογιας,θελει ψαξιμο καθως δε δινει αντιστοιχια το Δοαταπ,μονο ισοτιμια..
    Απλα το ψαχνω απο αλλη “οδο” τωρα.Θα προσπαθησω να παρω αδεια ασκησης απο τη Βρετανια,και να ερθω εδω στην Ελλαδα να την χρησιμοποιησω.Να μη χρειαστει δηλαδη να περασω απο Δοαταπ. ;)

  25. Το site,δυστυχως δεν λειτουργει μαλλον.Δεν ανοιγει η σελιδα..

  26. Eισαι πολυ καλη,ευχαριστω και παλι!

  27. μήπως ξέρει κανείς τι αντίκρυσμα έχουν τα μάστερ (ΜΒΑ) απο το OU στην αγορά εργασίας στην Ελλάδα?

  28. νομίζω ότι έτσι κι αλλιώς αναγνωρίζονται πλέον άμεσα από το ΔΟΑΤΑΠ αλλά για την αγορά εργασίας δε ξέρω. Στο δικό μου τομέα (εκπαίδευση ενηλίκων) μετράει πολύ γιατί έχουν παράδοση. Γενικά πάντως αν σε ενδιαφέρει το πτυχίο που θα κάνεις θα μάθεις τόσα πολλά και καλά που θα υποστηρίζεις μόνος το πτυχίο σου.

  29. Πω πω, στην κατάλληλη στιγμή διάβασα όσα γράφετε! Μόλις έκανα για 4η φορά αίτηση στο ΕΑΠ και μπήκα να δω και για το ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, αλλά ακόμα δεν ξεκίνησαν οι αιτήσεις. Το θέμα είναι ότι με όλα αυτά που διάβασα να λέτε από προσωπική σας εμπειρία για το ΕΑΠ, σαν να το μετάνιωσα λίγο! Βέβαια, το πιο πιθανό είναι ΠΑΛΙ να μην κληρωθώ, οπότε ας μην αγχώνομαι! Όσο για το open university, μου φαίνεται κι εγώ ότι εκεί θα καταλήξω! Είχα ζητήσει παλαιότερα πληροφορίες και είχα πάθει πλάκα, μου είχαν στείλει ταχυδρομικώς πάρα πολλά έντυπα, για ό.τι ήθελα! Δεν είναι άδικα λοιπόν ένα από τα καλύτερα πανεπιστήμια…!

  30. Εγω παντως ξεκινησα ηδη τη διαδικασια,και εκανα εγγραφη για προπτυχιακο προγραμμα και ειμαι ενθουσιασμενη..:)

  31. Καλή αρχή Άννα!
    Πάντως Κατερίνα ας μην τα μηδενίζουμε όλα. Ξέρω πολλούς φίλους που σπουδάζουν στο ΕΑΠ και συνηθίζεται να γκρινιάζουν. Όταν μαθαίνω περισσότερες λεπτομέρειες όμως μερικές φορές καταλήγω στο ότι είναι και λίγο θέμα τεμπελιάς και γκρίνιας. Μερικές φορές εμείς οι ενήλικοι δεν είμαστε πραγματικά ανοιχτοί στη μάθηση, όσο και αν το λέμε. Όπου λοιπόν και αν μπεις τελικά έχε στο μυαλό σου ότι θα χρειαστεί να μελετήσεις… και αυτό είναι ωραίο πράγμα!!!!

  32. Μακάρι να μπω κι όλα τα άλλα γίνονται! Νομίζω πάντως ότι εμείς οι μεγάλοι μπορεί να γκρινιάζουμε και να τεμπελιάζουμε συχνά, πάντως έχουμε δίψα για μάθηση και ίσως και λίγο περισσότερο μυαλό στο κεφάλι μας, ώστε να μπορούμε και να θέλουμε να μάθουμε κι άλλα πράγματα…! Εγώ τουλάχιστον συνηθίζω πολύ συχνά να λέω: Μακάρι να είχα στα 17 μου το μυαλό που έχω τώρα…!!!! Τέλος πάντων, δεν βαριέστε…!!! Καλή αρχή Άννα, και… άντε και στα δικά μου!!!

  33. Ευχαριστω παιδια! :) Καλη τυχη και σε εσας,στη αναζητηση σας!
    Ποτε δεν ειναι αργα παντως..Ειναι θεμα θελησης νομιζω,πανω απο ολα!
    Κaterina,στα 17 ειναι πολυ δυσκολο να ξερεις καποιος/α τι θελει να κανει στη ζωη του!! :)
    Εδω στα 25-30 φτανουμε και παλι δε ξερουμε τι θελουμε! :)

  34. Τελικά κληρώθηκα στο ΕΑΠ!!! Πέρασα στον Ευρωπαϊκό Πολιτισμό! Έχω ενθουσιαστεί!!!!!:)

  35. συγχαρητήρια κατερίνα!!!!
    καλή αρχή!!!!!

  36. Ευχαριστώ πολύ, παιδιά!
    Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά σε όλους! Θα τα πούμε… του χρόνου!

  37. Καλη Χρονια σε ολους!!
    Carpediem ηθελα να σε ρωτησω σχετικα με το επιπεδο των αγγλικων στο Open University?
    Εσυ εχεις αποκτησει το proficiency ή εχεις επιπεδο τετοιο στα αγγλικα?
    Μπορει καποιος μονο με το lower,να τα καταφερει στο Open,λες?

  38. kali xronia anna (+katerina!) gemati mathisi!
    loipon ego den eixa proficiency otan mpika alla eixa epipedo proficiency
    genika nomizo den tha exeis provlima giati ti grammatiki tin ksereis kai to proficiency stin ousia einai leksilogio. kathe thema poy tha kaneis exei tis dikes toy orologies tis opoies akomi kai an eixes to proficiency den tha tis ikseres etsi ki allios. etsi stin arxi tha eisai me ena leksiko sto xeri kai tha sou pairnei perissotero xrono. siga siga omos tha eksikiotheis kai tha eisai pio aneti.
    etsi ligo os poli einai gia olous. min anisixeis!
    filia kai kali arxi!
    otan mpeis kai sti selida soy, sto study support exei kapoio link sxetika me ta agglika. den to xo psaksei pote alla upotheto tha einai xrisimo.

  39. Ναι,εχεις δικιο!! Το βρηκα αυτο που λες,στο site,ειναι οντως χρησιμο .:) Στα γραπτα δηλαδη στις εξεταστικες,δεν ειχες προβλημα,με τα αγγλικα ε?
    Σ’ευχαριστω για τις απαντησεις σου!! :)

  40. re paidia na rotiso kati egw eimai foititis sto eap proto xrono merxei stigmh den leo kala einai na rwtiso kati ayth poy spoydazoyn sto ou phgenoyn sthn agglia gia ma8hma

  41. Οχι,Γιαννη.Δε πηγαινουν Αγγλια.Το ΟPEN UNIVERSITY ειναι οπως το Ελληνικο Ανοιχτο.Εξ αποστασεως δηλαδη,και πολυ καλυτερο νομιζω απο το ΕΑΠ.:)

  42. nai einai kalytero to pystebo esy anna spoydazeis ths agglias
    sto anoixto gia pes moy pos eina giamena poy spoydazo sto eap einai kalo mexristigmh. ayto poy 8elo na jero einai oti ta anoixta panepistimia ajizoyn

  43. Καλημέρα παιδιά! Αυτό το θέμα με το ανοιχτό πανεπιστήμιο τελικά είναι πολύ “καυτό”! Λοιπόν, Γιάννη σύμφωνα με τη δική μου εμπειρία δεν υπάρχει υποχρεωτική παρουσία στην Αγγλία. Νομίζω και στο ελληνικό ανοικτό δεν είναι υποχρεωτική παρουσία, ωστόσο κάποιοι καθηγητές σύμβουλοι κάνουν πολύ καλή δουλειά και είναι χρήσιμο να πηγαίνεις. Στο αγγλικό γίνονται κάποια workshops στα οποία μπορείς να πας αν θέλεις. Εγώ πέρυσι πήγα και ήταν πολύ καλά. Γνώρισα τους καθηγητές, είδαμε βασικές έννοιες και λύσαμε απορίες. Ήταν πολύ θετική εμπειρία. Πάντως υπάρχουν και κάποια μαθήματα που έχουν residential school που δεν ξέρω αν είναι υποχρεωτικά. Τώρα για το πιο είναι καλύτερο νομίζω ότι δεν είναι εύκολη απάάντηση. Το αγγλικό έχει ατελειωτη εμπειρία και είναι πολύ σύγχρονο. Το ελληνικό προσπάθησε να αντιγράψει το μοντέλο και μερικές φορές ακριβώς τα μαθήματα. Άλλες φορές επιτυχημένα άλλες αποτυχημένα. Έχω φίλους που είναι στο ελληνικό και το πόσο ικανοποιημένοι είναι εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τον κάθε φορά σύμβουλό τους. Εκτός πάντως του ότι είμαστε γκρινιάρηδες και τεμπέληδες μερικές φορές νομίζουμε ότι είμαστε και καθηγητές. Και ξέρουμε καλύτερa εμείς τι θα έπρεπε να κάνουν. Τα ανοιχτά πανεπιστήμια αξίζουν γιατί δίνουν την ευκαιρία σε πολλούς ανθρώπους να συνεχίσουν τις σπουδές τους, που αλλιώς δεν θα μπορούσαν.

  44. Γιαννη,εγω τωρα ξεκιναω σπουδες,δηλαδη περιμενω τα βιβλια μου για να ξεκινησω το level 1.Ομως ειμαι ηδη αρκετα ενθουσιασμενη,γιατι το εψαξα πολυ καιρο πριν καταληξω σε αυτο το πανεπιστημιο..Και πιστευω πως αξιζει αρκετα..
    Για το Ελληνικο Ανοιχτο Πανεπιστημιο,δε ξερω να σου πω γιατι δεν εχω εμπειρια.

  45. kai na rotiso kati allo re kopelies kai agoria to agliko einai 4 xronia opos kai sto elliniko. gia mena paidia eimai poly eyxaristhmenos fysika pystebo oti to anixto ths agglia 8a einai kalytero genika oi spoydes sthn agglia kai sto ejwteriko 8a einai kalyteres apo thn ellada se olla ta AEI alla egw paidia tesera xronia ekana napo kai pika me thn 4 fora alli kanena kai5 kai 6 fwres etoiseis gia na poyn.8a prospashso na to bgalo gia ti einai mia idikothta poy aresh erywpaikos politismos kai ayto poy pystebo egw einai ena oti emeis poy spoydazoyme sta anoixta ma8enoyme kalytera gia ti to 8eloyme na morfosoyme kai na exoyme ena xarti ston empagkelmatiko stoibo

  46. o xronos sto aggliko eksartatai apo to poso viazesai kai to ti exeis kanei prin. an milame gia proto ptixio kai oxi metaptixiako pantos de nomizo oti vgainei se ligotero apo tessera xronia. dikio exeis pantos kai gia ta anoixta panepistimia kai afou sou aresei to antikeimeno tha pane ola mia xara.

  47. carpediem,μπορεις να μου πεις ο,τι ξερεις σχετικα με εργασιες,ή αν υπαρχουν τηλεφωνικες επαφες με tutor κτλ?

  48. anna an pareris se parakalo dose moy to eimail

  49. anna tha sou steilo email na ta poume giati etsi de tha vgaloume akri

  50. na moy doseis to eimail ths oi kopela na moy sthlei an poreis kapies plhrofwries

  51. edw prin 7 meres esthla thn 2 ergasia gia ti h proti phra thn bash to elpizo na anebo

  52. Gianni,απο εμενα ηθελες πληροφοριες? :)

  53. nai kalhspera 8a moydosei kai oi kopela poy exei to pos na topo to blok re paidia syxwresteme exw dyslexia sory an den katalabenetai

  54. gia soy anna ti nea kala

  55. Καλα ειμαι Γιαννη! :) Εσυ? Αν χρειαστεις καποια πληροφορια που μπορω να σου δωσω,ευχαριστως να στη δωσω..

  56. Hello there,

    Μήπως ξέρει κανένας παιδιά αν το ΙΚΥ καλύπτει τα έξοδα (υπόθέτω όχι όλα αλλά μέρος τους) για σπουδές στο OU? Έχει βγει η προκήρυξη για τα μεταπτυχιακά προγράμματα υποτροφιών έτους 2008-2009 (με εξετάσεις). Έλεγα να κάνω μια προσπάθεια (αν και έχω ακούσει διάφορα τραγελαφικά)
    Thanx

  57. Marie distixos den to xo psaksei katholou auto to thema. Nomizo poli palia eixa riksei mia matia alla den eixa dei kati gia spoudes apo apostasi. einai genika spanio na vreis kati gia ekei. pantos an ta katafereis pes mas!

  58. εχω παρει μαστερ απο ΟU και αξιζε πραγματικα και τον κοπο και τα χρηματα που εδωσα. Το ηθελα πολυ αλλα επειδη ζω μακρια ηταν δυσκολο να φοιτησω σε συμβατικο πανεπιστημιο. ειχα οικογενεια και δουλεια ηδη. Μου ανοιξε οριζοντες κατι που πιστευω συμβαινει με οτι κι αν σπουδαζεις.Αυτο που προσεξα σαν διαφορετικο με το ελληνικο συστημα ηταν 1. η απιστευτη οργανωση σε καθετι , ειτε διοικητικο θεμα ειτε ακαδημαικο ,ηταν πολυ ψαγμενοι σε οτι εκαναν και υπηρχε τρομερη συνεπεια στους χρονους και 2.βασιζοταν στην κριση και στην εφαρμογη θεωριων στην πραξη. Για το ελληνικο δεν εχω αποψη αλλα θα το δοκιμαζα αν με επαιρναν(εκανα μια αιτηση προσφατα αλλα δεν κληρωθηκα ) για δευτερο μαστερ . Αν δεν υπηρχε κολλημα με τις αναγνωρισεις θα απευθυνομουν παλι στο αγγλικο και θαχα κανει ενα σωρο πραγματα.Αλλα δυστυχως ετσι εξαρτασαι απο το δοαταπ και κυριος ειδε τι θα αποφανθουν.Αυτο ειναι και το μονο αρνητικο σε σχεση με το ou, η αβεβαιοτητα δηλαδη ως προς την αναγνωριση μετα που στην τελικη δεν αφορα το πως λειτουργει το συγκεκριμενο παν/μιο αλλα τα δικα μας ,τις νομοθεσιες που αλλαζουν καθε τοσο. Οσο για τη γλωσσα ναι εμας ειχε πολυ υψηλο επιπεδο αλλα ηταν και μαστερ.Δεν ξερω ισως σε πτυχιακο να ειναι πο απλα. Ειμαι καθ/τρια αγγλικων . θα συμβουλευα να ζητησετε ενα δειγμα κειμενων του συγκεκριμενου course πριν το αποφασισετε.Τελος οι σπουδες ειναι πλουτος και μας κρατανε ζωντανους. Αυτο πιστευω και δεν θα σταματησω ακομα και στα γεραματα.

  59. πολυ χολή για το ΕΑΠ και δεν καταλαβαίνω το γιατί. Είναι καλό να μαθαίνεις και πιστεύω ότι σου δίνεται η ευκαιρία με το ΕΑΠ.

  60. Δεν ξερω αν μιλας για οτι ειπα εγω,αν ναι παρεξηγηση. Εγω μιλησα για καποιες διαφορες με το ελληνικο συστημα γενικα.Οχι για το εαπ. Δεν το δοκιμασα οποτε δεν εκφερω αποψη.Ισα ισα που ειπα οτι θελω να φοιτησω,αν κληρωθω ποτε.

  61. Καλημέρα παιδια! ενδιαφερομαι για μεταπτυχιακες σπουδες…Σε λιγους μηνες τελειωνω με το πτυχιο μου, στο τμημα ιστοριας-αρχαιολογιας του πανειστημιου Αθηνων και σκεφτομαι για τα μεταπτυχιακα! Το ΕΑΠ προσφερει μεταπτυχιακες σπουδες; Ξερετε ποσο καιρο διαρκουν γενικότερα, αν ειναι χρεωσιμες και αν χρειαζονται εξετασεις για να σε επιλεξουν;;;

  62. Γεια σου Τζονάκο (?) Το ΕΑΠ προσφέρει μεταπτυχιακές σπουδές. Δεν ξέρω ακριβώς τι διαθέτει για το δικό σου τομέα αλλά αν μπεις στο site του θα τα βρεις. Νομίζω είναι http://www.eap.gr. Διαρκούν αρκετά γιατί είναι από απόσταση και η διπλωματική από μόνη της είναι ένας χρόνος. Έχουν δίδακτρα, τα οποία θα πρέπει να καταβάλλεις με την έναρξη του μαθήματος και δεν χρειάζονται εξετάσεις. Απλά μια αίτηση. Γίνεται κλήρωση για την επιλογή όσων θα σπουδάσουν οπότε χρειάζεσαι τύχη. Ανάλογα και με τη σχολή βέβαια και τα δικά σου προσόντα κερδίζεις κάποια μόρια. Αυτά νομίζω θα τα βρεις στο site.
    Καλό κουράγιο στην αναζήτηση!

  63. Σε ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες carpediem! Να’σαι καλά !!!!

  64. kalhspera ti nea kala pame gia tin 3 ergasia mexri stigmi kala pame

  65. Καλησπέρα παιδιά!
    Ήθελα να ρωτήσω τον gianni πως τα πάει με το πρώτο έτος του Ευρωπαϊκού Πολιτισμού στο ΕΑΠ, πόσες ενότητες πήρε για αρχή, γιατί εγώ δήλωσα και τις 3 για τον επόμενο Οκτώβριο που ξεκινάω, αλλά όταν είδα τα περιεχόμενα της 3ης (ΕΠΟ31: Οι Επιστήμες της Φύσης και του Ανθρώπου στην Ευρώπη) και τρόμαξα!!! Gianni αν μπορείς, πες λεπτομέρειες, γιατί τα βλέπω σκούρα τα πράγματα…!!!

  66. kalhspera katerina egw exw parei thn epo 10 kai toy xronoy 8a paro epo 31 & 21. koita ton pana einai poso xrono poreis na diaseshs gia ka8e 8ematikh enothta pare to eimail moy sandstorm300@gimail.com na soy sthlo kamia pliroforia. 8a prepei na agoraseis bibliografia mhn anxoneses, ayto kanoyme oi megalyterh omada twn foititwn
    na serotiso kati einai to proto soy protyxiako exeis bgalei kati allo

  67. Καλησπέρα παιδιά, καλησπέρα Γιάννη και ευχαριστώ για τις πληροφορίες!
    Εγώ γενικώς έχω αρκετό ελεύθερο χρόνο, γι’αυτό και δήλωσα και τις 3 ενότητες μαζί, για να ξεμπερδεύω! (ή μάλλον για να αγχωθώ!!!)
    Αυτό είναι το πρώτο μου προπτυχιακό, 2 ιδιωτικά ΙΕΚ είχα τελειώσει στο παρελθόν, και πολύ ανυπομονώ να ξεκινήσω! Εσένα πως σου φάνηκε η ενότητα που πήρες; Είναι το πρώτο σου προπτυχιακό; Ευχαριστώ που μου έδωσες το mail σου, το πιθανότερο είναι να σε ενοχλήσω για περαιτέρω πληροφορίες!

  68. pare opte 8eleis dose moy kai to diko soy. nai to proto einai proptyxiako emena moy aresei poly einai eyxaristo ase na lene meriki oti ta anoixta den parexoyn blakies lene. pory na fano yperbolikos alla ma8eneis perisotera apo ta alla panepistimia.

  69. αφρο-καφρο Λέει:

    γεια σας παιδια!!!
    ψαχνοντας τυχαια για τα ανοικτα πανεπιστημα επεσα πανω στην κουβεντουλα σας.μπορειτε να μου πειτε ποτε ειναι οι αιτησεις για μεταπτυχιακα στο ΕΑΠ, ΑΠΚυπρου και στο αγγλικο ανοικτο πανεπιστημιο?
    επισης για να κανω αιτηση πρεπει να εχω το πτυχιο?εννοω, θα το παρω τον ιουνιο, μπορω να κανω τωρα αιτηση?
    α,επισης παιζει ρολο ο βαθμος του πτυχιου?

    χιλια ευχαριστω….!!!

  70. αφρο-καφρο Λέει:

    που χαθηκατε βρε τωρα που ηρθα εγω?

  71. geia sou afro! edo eimaste min anisixeis! oi aitiseis gia to eap einai noemvri an thimamai kala. gia to kipriako den exo idea. mallon prepei na psakseis gia to site tou kai na ta vreis ekei. sto aggliko mporeis na kaneis opoiadipote stigmi tou xronou sto mathima pou theleis gia na sou kratisoun thesi. ta mathimata arxizoun se diafores faseis. eksartatai apo to ti endiaferesai. nomizo genika oti otan ksereis oti tha pareis to ptixio sou px. oti exeis ena teleutaio mathima mporeis na kaneis tis aitiseis se ola. oso gia to vathmo ptixiou eksartatai apo to panepistimio. kathe ena exei kai tis proipotheseis tou . kalo tha itan na mpeis sto site tou kathena gia na matheis tis leptomereies, giati mporei na allazoun pragmata kai o kathenas na thimatai ta dika tou!
    kali arxi! kai oti xreiasteis edo eimaste.

  72. αφρο-καφρο Λέει:

    ευχαριστω για την απαντηση carpediem!!ekana aithsh sto kypriako, mipos kseris pote einai oi aitiseis gia to eap?den brisko pouthena tpt

  73. re paidia mporeite na m peite ti einai akrivws anoikto panepistimio??exw ergasia sto sxoleio k h erotish einai auth p anefera parapanw…..thanks….aggelika13@hotmail.com…..elpizw na m steilei kaneis….h edw….

  74. afro nomizo oti einai kathe noemvri, alla pare kanena tilefono gia na eisai sigouros.
    kali arxi!

  75. Καλησπέρα σε όλους! Τα σχόλια που γράφετε από την εμπειρία σας είναι πολύ κατατοπιστικά σχετικά με το OU. Ενδιαφέρομαι για μεταπτυχιακό και χάρηκα πολύ που είστε ενθουσιασμένοι! Καλή συνέχεια σε ότι κάνετε!

  76. hi exoyme kairo na ta poyme

  77. άφρο, ή κάποιος άλλος, γενικά για το ΑΠΚΥ, ψάχνω για επικοινωνία.Θα παρακολουθήσω το μεταπτυχιακό στην τραπεζική.

  78. Καλή χρονιά! Θα ήθελα να ρωτήσω όσους παρακολουθούν μαθήματα στο OU, οι εξετάσεις γίνονται στην Αγγλία ή υπάρχουν εξεταστικά κέντρα στην Ελλάδα; Και κάθε πότε γίνονται; Επίσης, για να σε δεχτούν τι προσόντα πρέπει να έχεις; Παίζει ρόλο ο βαθμός πτυχίου;

    • endiaferese gia master i gia bachelor? egw eimai ston deftero xrono tou master mou sto open university uk giafto gnorizw themata pou aforoun mono to master

      • Έλενα για να ρωτάει αν παίζει ρόλο ο βαθμός πτυχίου μάλλον master θέλει. Έχω και εγώ αυτή την απορία ξέρει κάποιος να απαντήσει; Δίνεις εξετάσεις; Αν ναι ποια είναι τα εξεταστικά κέντρα;

  79. Είμαι 3ετής στο ανοικτό πανεπιστήμιο της Ελλάδος, είναι το δεύτερο πτυχίο μου. Σπουδάζω ισπανικό πολιτισμό και έχω να πω ότι το ανοικτό είναι ένα πολύ καλό πανεπιστήμιο και μου έχει αφήσει πολύ καλύτερες εντυπώσεις από το Καποδιστριακό. Με τις εργασίες που κάνω και με την βοήθεια τον καθηγητών νιώθω πραγματικά ότι μαθαίνω και ότι εξασκώ την κριτική μου ικανότητα. Τα βιβλία είναι πολύ καλά, οι εγκαταστάσεις, οι καθηγητές συνεργάσιμοι. Το μόνο κακό είναι τα χρήματα που δίνεις, αλλά υπάρχουνε και οι υποτροφίες, εγώ για παράδειγμα από τα 3 χρόνια έχω πληρώσει μόνο την πρώτη χρονιά.

Υποβολή απάντησης

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

